پیام مدیراجرایه

خانم فاطمه نعیمی

این افتخار و خوشحالی بزرگی است که موسسه پیام نوی برای زنان افغان (NMAWO) را به شما معرفی کنم. از زمان تأسیس خود، NMAWO فعالیت‌های قابل توجهی را در زمینه‌های تقویت زنان، حقوق بشر و داد خواهی در مناطق مرکزی افغانستان انجام داده است.

فعالیت‌های اصلی این سازمان باعث بهره‌مندی هزاران نفر از افراد شده است، به خصوص زنان، کودکان و افراد معلول. با حمایت از شرکای ملی و بین‌المللی، سازمان پروژه‌های مختلفی را اجرا کرده است که با افزایش آگاهی عمومی در مسائل حقوق بشر، تقویت زنان از طریق راه‌اندازی واحدهای کوچک کسب و کار، و جذب اعضای جامعه برای مشارکت فعال در فرآیندهای انتخاباتی هماهنگ شده‌اند.

image

به عنوان یک زن که مسئولیت رهبری این موسسه را بر عهده دارم، از کار کردن در یک اداره که نه تنها اصل جامعه‌پذیری و ادغام را به عنوان یکی از ارزش‌های اساسی خود قبول می‌کند، بلکه تشویق و تقویت آن را نیز دارد، خوشحالم.

این اصل را به عمل درآوردن امری حیاتی است. سال 2022 سالی مهم و حیاتی برای افغانستان است؛ در این سال چالش‌های جدیدی ممکن است برای آن موسسه هایی که تحت رهبری زنان هستند، پیش بیاید.

بنابراین، از شرکای ما در چنین زمان دشواری می‌خواهم که به ما کمک کنند تا فعالیت‌های موسسه را پایدار نگه داریم. همچنین از اعضای مسئول تیم می‌خواهم که تلاش کنند استراتژی‌های جدید را برای حفظ پایداری فعالیت‌ها به کار بگیرند.